[RO TRANS/ENG SUB] 09.02.17 Mesajul lui Kim Junsu inainte de inrolare: ”Asteptati-ma! Ramas bun!” / Kim Junsu’s message before enlisting “Wait for me, everyone! Bye~”

Trans:

Buna tuturor! V-am surprins? Sunt Kim Junsu, ma bucur sa va intalnesc.
Cand veti vedea acest video, eu imi voi petrece deja prima noapte la Centrul de instructie militara.
Mi-am luat ramas bun la finalul ”Death Note”, dar simt ca nu am reusit sa-mi iau la revedere cum se cuvine de la voi, inainte de a pleca. Mi-a parut rau, asa ca am decis sa inregistrez acest mesaj.

In ultima vreme, pana acum, inainte de inrolare, in vacanta avuta dupa incheierea reprezentatiilor Death Note, mi-am luat un ragaz si am privit in urma. Am primit atat de multa iubire din partea voastra si am fost mai fericit decat ar fi putut fi oricine altcineva vreodata… Asta e concluzia la care am ajuns… Serios… Pot spune ca acesta a fost visul meu. Daca am putut sa cant pe scena, daca nu am renuntat, voua va datorez asta. Tot ceea ce am putut sa fac in ultimii 7 ani vi se datoreaza voua. Nu as fi putut sa imi doresc mai mult. Sunt recunoscator pentru toate ocaziile de a urca pe scena, inainte de inrolare. In vacanta…nu, nu a fost o vacanta. In scurtul timp pe care l-am avut la dispozitie inainte de inrolare, m-am gandit cel mai mult la recunostinta pe care o simt pentru voi toti. Asta e tot ce pot sa spun si-mi pare rau ca doar atat am de zis. .

In urmatoarele 21 de luni voi fi departe de voi, dar, asa cum am mai spus, viata unui barbat incepe abia dupa 30 de ani. Asta am spus mereu. Voi reveni alaturi de voi mai sanatos si mai matur decat inainte, asa ca va rog sa ma asteptati pana atunci. Multumesc! Cat sunt departe, puteti sa-mi ascultati muzica, toate piesele pe care le-am lansat si care s-au bucurat de atat de multa dragoste din partea voastra. Asteptati-ma, doar pentru scurt timp. Ma voi intoarce repede inapoi, alaturi de voi. Va iubesc! La revedere!

Credit: Xia Girl21
Ro trans: Free of JYJ Romania
Shared by: JYJ Romania via JYJ3

.

Note: The video can also be watched on:
C-JeS Ent.’s Naver TVcast [LINK]
Kim Junsu’s V LIVE [LINK]

Leave a Reply

