[TRANS] 23.01.17 Despre faptul ca Jaejoong le-a cerut fanilor sa se casatoreasca/ About Kim Jaejoong asking fans to get married

Nota JYJ3: Dragi cititori,
Dupa cum probabil stiti, exista articole in limba engleza referitoare la ceea ce Jaejoong le-a spus fanilor sai la concertul din Seul. Oamenii raspandesc zvonuri si il numesc in fel si chip din cauza ca, potrivit relatarii unei “fane” coreene, el a facut remarci misogine si aproba aventurile de o noapte. Va avertizam ca aceasta asa numita fana nu a prezentat nicio dovada audio sau video, si totusi niste fani OT2 (fani care sustin doar TVXQ in formula de 2 membri) au inceput sa-l calomnieze pe JJ pe twitter, raspandindu-si opiniile si in randul fanilor internationali, iar NetizenBuzz s-a grabit sa publice pe blogul ei (mereu e prima cand e vorba despre articole negative la adresa lui Jaejoong & Yuchun (si altii)), urmata apoi de Allkpop and OmonaTheyDidn’t.
Postam aceasta traducere pentru a-i informa pe fani despre intregul context in care Jaejoong a spus acele cuvinte, avand ca referinta relatarea unui reporter al Chosun, care a fost prezent la concert si care credem ca prezinta o mai mare credibilitate decat un asa zis “fan” (care poate fi un anti fan sub acoperire)

 photo 964eb3d1fd7828bb1dd5d5287e03085c71f07a6341948434212aa802d7e4f456.pngoriginal_zpsbpbvulw7.png
 photo trans2.pngoriginal_zpsbwpurg4f.png

[RO TRANS]
Kim Jaejoong a spus: “voi aveti relatii si va casatoriti, faceti copii, faceti tot ceea ce imi spuneti mie sa nu fac. Are asta vreun sens? Natalitatea este scazuta, sa nu va para rau fata de mine, casatoriti-va si faceti multi copii ~ aici in sala sunt multi fani baieti si daca spectacolul se termina tarziu ar fi bine daca ati fi impreuna”.

(T/N: si da, vorbesc fluent limba coreeana)

Source: Chosun News
Translated by: booming system

.

Nota JYJ3: Aceasta OT2 (fana TVXQ2) a incercat sa raspandeasca mai multa ura fata de Jaejoong pe blogul NetizenBuzz, spunand ca aceeasi relatare (in baza careia Jaejoong a fost catalogat drept misogin) a fost publicata de reporterul Chosun, dar o alta persoana a corectat-o:

 photo trans.pngoriginal_zps6vgiqqzh.png

[RO TRANS]

Janie (OT2): Exista dovada ca e adevarat. Exista o traducere a cuvintelor lui, care circula pe internet,  si este si un articol publicat de un reporter care a fost acolo, in care se spune acelasi lucru.

earthna30: In acel articol scrie: JJ: “Vi se pare normal sa-mi spuneti mie sa nu am iubita, sa nu ma casatoresc si sa nu am copii cand voi faceti exact lucrurile astea? Rata natalitatii este scazuta, asa ca nu trebuie sa va para rau din cauza mea, ci din contra, casatoriti-va si faceti multi copii. Se pare ca sunt cativa baieti draguti chiar aici la concert, asa ca daca se incheie concertul tarziu puteti sa mai stati putin impreuna.”
Nu sunt coreeana, deci traducerea mea nu e foarte precisa, dar asta este esenta a ceea ce se spune in articol.

Nota JYJ3: Luati aminte ca multi hateri lovesc in plina forta ca sa-l defaimeze pe Jaejoong. Faceti screencap la comentariile malitioase in caz ca le vom putea folosi mai tarziu.

Translated by: earthna30

.

Nota JYJ3: Completam cu traducerea materialului audio al lui AYOSHIARI. Credem ca e o gluma intre Jaejoong si fanii lui, care nu vor ca el sa se casatoreasca, scoasa din context in relatarea acelei fane coreene.

 photo 06022fce4d335f89687ccc7fa827fcb7.jpgoriginal_zpse3tpf3hd.jpg

[RO TRANS]

JJ: Nu toti sunteti de acord cu asta, dar multi fani imi spun sa nu ma casatoresc, dar…
Fanii: ASDFGH
JJ: Ce? Nu vreti sa ma casatoresc?
Fanii: Daaa!
JJ: Eiii, dar intre timp voi toti aveti relatii. E amuzant ca voi aveti relatii.
Fanii: Nu avem!
JJ: Ascultati, ascultati. Am fost la multe evenimente de tip fansign si fanmeeting. Fanii mi-au spus: “oppa, sunt fana ta de 10 ani”. Si eu am intrebat: “oh serios?”. Dar apoi mi-au spus: “Dar oppa, eu sunt casatorita”. Deci de 10 ani incoace voi ati fost casatoriti, ati facut copii si ati dus o viata buna. Din punctul meu de vedere e foarte bine asa. Nu demult am auzit ca tara noastra are natalitatea scazuta. Aici e si vina voastra.  De aceea, poate voua va pare rau fata de mine si nu va casatoriti, dar faceti-o! Casatoriti-va! Apoi puteti sa-mi vedeti concertele impreuna cu sotii vostri. Sa tin concerte de 4 zile? Daca aveti si copii ne lungim pana la 8 zile? E mai bine sa aveti copii. Sa nu va para rau, faceti-va copii. In trecut era un subiect tabu sa ramai insarcinata inaintea casatoriei si sa trebuiasca sa te casatoresti din cauza asta, dar in prezent acest lucru este acceptat si asta e bine. Am dreptate? Eyyy ~ cele care ma dezaprobati probabil e din cauza ca inca nu aveti iubit. Uite, din cate vad, sunt multi baieti aici. Vad si multi baieti frumosi. Imprieteniti-va. Din moment ce concertul se va termina tarziu…uh? Ganditi-va ca multe mijloace de transport si-au incheiat programul, suntem aproape de multe universitati…sunt multi…n-am dreptate?
Fanii: kkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
JJ: Imi cer scuze. Domnilor reporteri, imi cer scuze. Sunt JJ cel ingrijorat ca tara noastra are o rata a natalitatii scazuta. Sunt o persoana buna. Trebuie sa crestem rata natalitatii astfel incat multi barbati sa se poata inrola in armata. Imi pare rau, imi cer scuze…

Translated by: AYOSHIARI

.

Alta traducere a materialului audio:

Jaejoong: ‪Nu toti fac la fel, dar voi cand va uitati la mine, toti spuneti “nu te casatori”, dar..
(fanii: ahsjdkd)
Jaejoong: Ce? Sa nu ma casatoresc ?
(fanii: da!!)
Jaejoong: ahhhh, dar totusi voi aveti relatii ~ e amuzant ca voi toti aveti relatii si etc (fanii: nu, nu avem !!)
Jaejoong: ascultati, ascultati ~ cand am fansigns/ fan meetings, fanii spun: “oppa, sunt fana ta inca de acum 10 ani~”, apoi eu spun: “ah, serios?”. Apoi (fanii) “dar eu m-am casatorit~”
(fanii rad)
Jaejoong: de ce sunteti asa?….. de-a lungul ultimilor 10 ani voi v-ati casatorit, ati facut multi copii si ati dus o viata buna, asa e bine, asa as prefera sa se intample. Nu demult s-a anuntat numarul studentilor din tara noastra, dar a fost un numar mult mai mic. (nu pot explica asta foarte bine) deci…natalitatea este scazuta. E un lucru negativ si ati contribuit si voi la asta.
Deci ma adresez tuturor, nu trebuie sa va para rau fata de mine si sa evitati casatoria. Casatoriti-va, casatoriti-va. Apoi haideti cu sotul la concert. Daca va fi asa, cred ca va trebui sa tin concerte 4 zile? Cand veti avea copii, haideti cu ei la concert ~ atunci probabil va fi nevoie de concerte de 8 zile?
Daca e asa, faceti-va copii fara nicio grija. Nu trebuie sa va para rau fata de mine, doar faceti-va copii.
In trecut stiti ca au fost cazuri cand unele cupluri au avut copii cand inca doar se intalneau, si apoi s-au casatorit din cauza asta. Dar in ziua de azi aceste cazuri sunt destul de acceptate (cred ca vrea sa spuna ca societatea nu ii mai judeca pe cei care au copii inainte de casatorie) si un copil e considerat a fi o binecuvantare~
(fanii: ehhhh~)
Jaejoong: Nu-i asa ? Cele care spun “ehhhh~” sunt cele care nu au iubit…uite…acum cand ma uit in sala vad ca sunt foarte multi baieti. Vad si baieti frumosi. Imprieteniti-va ~ oricum concertul se va termina tarziu, asa ca…(fanii striga)
Jaejoong: oh ? Ganditi-va ca vi se strica masina si din moment ce locatia e langa o facultate…asta…sunt multe facultati in zona, nu?
(fanii rad zgomotos)
Jaejoong: Imi pare rau~ eu… imi cer scuze fata de reporteri. Eu pur si simplu sunt ingrijorat pentru natalitatea scazuta din tara noastra. Sunt o persoana buna…natalitatea trebuie sa creasca, astfel incat multi barbati sa se poata inrola in armata…imi cer scuze…imi pare sincer rau…ah da.

Translated by: booming system
Ro Trans: Ella of JYJ Romania
Shared by: JYJ Romania via JYJ3

Please keep all the credits intact and do not alter them. Daca preluati orice postare de pe blogul JYJ Romania, va rugam sa pastrati toate creditele intacte.

Leave a Reply

