[RO TRANS/ENG SUB] 13.01.17 Discursul lui Kim Jaejoong la Golden Disc Awards 2017/Kim Jaejoong’s Acceptance Speech at 2017 Golden Disc Awards

Kim Jaejoong a primit premiul de popularitate

 

[RO TRANS]

Jung Yong Hwa: Kim Jaejoong, care tocmai s-a reintors din armata si apare in fata publicului dupa o lunga perioada de timp, s-a facut simtit in topuri chiar si in absenta lui si si-a pastrat pozitia de “star global”. Felicitari pentru castigarea acestui premiu.

Hwang Chi Yeol: Eu cred ca s-a intors mai cool (din armata). Chiar e grozav. Acest insemnat premiu tocmai a sosit.

Jung Yong Hwa: Felicitari!

JJ: Multumesc. Wow. Eu, uhmm…cum sa ma exprim? Inainte de inrolare am pregatit albumul astfel incat fanii mei sa nu se plictiseasca. Voiam sa le ofer fanilor mei un cadou, dar in schimb, acum am primit eu un cadou din partea voastra. Intai de toate le multumesc fanilor mei pentru ca m-au votat. Daca stau bine sa ma gandesc, am fost premiat exact in acest loc acum 9 ani. Asta a fost cu mult timp in urma. Spre surprinderea mea, primesc din nou premiul de popularitate. Sunt cuprins de noi emotii. Le multumesc foarte mult fanilor mei care mi-au daruit acest premiu in ciuda pauzei mele de doi ani. Imi voi da toata silinta sa va arat ce am eu mai bun si sa am multe activitati in viitor. Va multumesc foarte mult pentru premiul de azi.

.

Fara subtitrare

 

Credit: Sofia L. jaetaku (Eng Sub), Skpb K-Music Live (No Subs)
Ro Trans: Ella of JYJ Romania
Shared by: JYJ Romania via JYJ3

Leave a Reply

