[FANCAM + RO TRANS] 27.12,16 XIA Ballad & Musical Concert with Orchestra vol.5 in Osaka – Discursul de incheiere / Ending Talk

[TRANS]

ah.. voi toti. ah.. umm..
ah, serios.. (Fanii: asteptam)

Pe bune. De fiecare data, la nenumarate concerte, am spus, in final, ”acesta este ultimul cantec”,  dar astazi, chiar acum, cand urmeaza sa spun asta, cand urmeaza sa spun ca a mai ramas o singura piesa, ma incearca niste sentimente aparte. (ii tremura vocea). ㅠㅠ

(pauza)

(abtinandu-se sa nu planga) In urma cu 7 ani, viata mea a suferit o schimbare majora. Eram dezorientat, aveam tot felul de griji si ma gandeam sa renunt. Imi spuneam ca nu voi mai avea sansa sa cant niciodata. In valtoarea evenimentelor, din multe motive, eram confuz, tulburat. In acele momente, ‘nu renunta, nu renunta”, voi sunteti cei care mi-ati tinut mana si mi-ati dat curaj. Si ati ramas alaturi de mine pana in ziua de azi. Un artist, oricine ar fi acesta, are nevoie de dragostea fanilor ca sa mearga mai departe. Dar eu si JYJ suntem diferiti de oricare alt artist. Din moment ce nu putem avea activitati la radio si tv, cum au ceilalti, fara voi, fara voi toti, nu am putea face absolut  nimic. Nu am fi capabili sa lansam un album sau sa avem diverse proiecte. Dar, datorita voua, am putut si putem face toate astea si nu am fost nevoiti sa ne declaram invinsi. Voua va suntem recunoscatori pentru acest lucru.  (Aplauze, Fanii: multumim)

Oricat m-as stradui, oricat de mult as munci, nu voi putea sa va rasplatesc indeajuns niciodata. Dupa acesti doi ani voi reveni repede pe scena si imi voi da toata silinta sa va fac fericiti. Sincer, nu am crezut ca voi ajunge pana aici, nu as fi putut sa o fac fara voi, sunteti un miracol pentru mine. Dragostea voastra este atat de mare. Nu o sa uit niciodata, chiar daca nu o sa pot face nimic ca sa ma revansez fata de voi. Nu voi uita niciodata cat de recunoscator va sunt. Va multumesc tuturor, datorita voua sunt fericit. Va multumesc, tuturor! Peste doi ani voi reveni si voi munci din greu ca sa fiti iar fericiti. (zambeste)

Va multumesc din suflet (se inclina)

Sa ne regasim cu bine. Ma voi intoarce sanatos.

Ah, acum, cu chipurile voastre, ale tuturor, in minte, voi merge la culcare. Nu uitati ca pe 30 decembrie revine Jaejoong. Va rog sa-l sprijiniti si sa ii fiti alaturi.

Video Credit: 0101Leontic
Translated by: xiahjunjjyu of XIAOVERFLOWER
Ro trans: Free of JYJ Romania
Shared by: JYJ Romania via XIAOVERFLOWER + JYJ3

Please keep all the credits intact and do not alter them. Daca preluati orice postare de pe blogul JYJ Romania, va rugam sa pastrati toate creditele intacte.

Leave a Reply

