[STIRE/NEWS] 30.12.16 Kim Jaejoong de la JYJ se libereaza din armata.Le multumeste trupelor TWICE si BLACKPINK/ JYJ’s Kim Jaejoong Discharged From The Army, Thanks TWICE And BLACKPINK

Nota JYJ3: TWICE de la JYP Entertainment si BLACKPINK de la YG Entertainment sunt doua trupe de fete care recent au devenit foarte populare in Coreea de Sud.

 photo 11111_zpsl3l4a3ua.jpg

Kim Jaejoong de la JYJ si-a incheiat stagiul militar. In dimineata zilei de 30 decembrie a parasit baza Diviziei 55 Infanterie, localizata in provincia Gyeonggi.

In timpul ceremoniei a declarat: “Sunt recunoscator faptului ca a venit atat de multa lume. Multumita camarazilor mei, sunt teafar si sanatos. Cei de afara, care m-au sprijinit pana la final, mi-au dat putere sa-mi fac bine treaba in timpul serviciului militar. Sunt mai in varsta decat prietenii alaturi de care m-am antrenat, astfel ca m-am straduit si mai mult.”

A continuat: “Sunt prea multi cei pe care as vrea sa-i vad, dar mai intai vreau sa-mi intalnesc familia, stafful si prietenii. Ceea ce mi-am dorit cel mai mult a fost sa-mi vad fanii. Ma bucur ca ne vom intalni maine”, referindu-se la fanmeetingul prin care isi va sarbatori liberarea, in data de 31 decembrie la COEX Live Plaza in Gangnam, Seul.

In plus, Kim Jaejoong a dezvaluit ca acum are o noua atitudine fata de tara, spunand: “Nu am stiut asta inainte sa ma inrolez, dar am realizat ca eu exist datorita natiunii mele. Exista cetateni deoarece exista o tara.” Apoi a continuat: “Sper ca si ceilalti soldati isi vor incheia in siguranta stagiul militar.”

De asemenea, a marturisit ca a vizionat multe prestatii ale trupelor de fete cat timp a fost soldat, si a spus razand: “Mi-au placut multe trupe de fete, cum ar fi TWICE si BLACKPINK. Mi-au dat multa energie.”

Avand o varietate de evenimente pregatite pentru fani inca de la inceputul noului an, cantaretul a explicat: “Maine imi voi intalni si imi voi saluta fanii. De asemenea, ma gandesc la un concert sau un turneu pe viitor. Imi voi continua activitatile de promovare dupa liberare.”

In ziua ceremoniei, aproximativ 500 de fani locali si straini au infruntat gerul si l-au asteptat in fata unitatii militare, inca din zorii zilei, pentru a-l felicita cu ocazia liberarii.

Kim Jaejoong s-a inrolat in armata in 31 martie, 2015, la baza de instructie din Paju. Dupa finalizarea instructiei de baza, si-a indeplinit stagiul militar la Divizia 55 Infanterie.

El este primul dintre membrii JYJ care isi incheie serviciul militar. Park Yuchun isi continua stagiul ca ofiter public, iar Kim Junsu urmeaza sa se inroleze in data de 9 februarie 2017.

Source: (1) (2)
Credit: SoompiRo Trans: Ella of JYJ Romania
Shared by: JYJ Romania via JYJ3

Leave a Reply

