[VIDEO/RO TRANS] ALL ABOUT YU DVD: Mesajul de mulțumire al lui Park Yuchun către fani, în culisele fan meeting-ului din Yukohama (23.07.2015)/Park Yuchun’s thank-you to fans, backstage of his fan meeting in Yokohama (150723)

[RO TRANS]

Am fost foarte emoționat. Născându-mă ca o persoană de rând, s-a întâmplat să devin un artist.
Mi se pare o întâmplare fericită faptul că sunt iubit atât de mult. Am fost foarte fericit.
Ați făcut cu toții o treabă bună.
Mi-au trecut prin minte o grămadă de lucruri, așa că am vărsat câteva lacrimi.
Dar au fost lacrimi pozitive.
Ați făcut cu toții o treabă bună. A fost distractiv.
Am fost fericit. Vă mulțumesc.

– Yuchun, fanii tăi nu pleacă, vrei să ieși să le spui la revedere?
Ar trebui?
– Fanii tăi nu vor să plece. Ce-ar fi să te întorci și să-ți iei rămas bun?
OK.

– Microfonul. Microfonul.

”Yuchun se îndreaptă spre scenă, spre fanii care nu pot pleca”

Ne vedem mâine la aeroport.

Video Credit: @rimebleu
Ro Trans: Lalla of JYJ Romania
Shared by: JYJ Romania via JYJ3 (EN)

Please keep all the credits intact and do not alter them. Daca preluati orice postare de pe blogul JYJ Romania, va rugam sa pastrati toate creditele intacte.

 

 

Leave a Reply

