[INSTAGRAM] 14.07.16 Junsu Instagram Update: Vizită la televiziunea MBC/Visit to MBC broadcasting station

[PHOTO] #mbc 상암동.. 어제 첫 입성 감격에..견학생 마냥 사진을 찍었다ㅎ오히려 일반분들보다 내가 돌아다니면 방송국 사람들이 아마 더 의아해 할거야…란
웃픈 말과 함께..입구에 경비 아저씨와 인사를 나누고..그나저나 방송국 들어가는게 왜 긴장되고 떨리는지ㅜㅋ좋은 견학이였다~~~!
instagram.com/p/BH0xlq1AdAj/

[RO TRANS]
#mbc Sangam-dong.. Am fost emoționat când am intrat ieri prima dată.. Am făcut poze non-stop, ca un copil în excursie.ㅎDeși mă plimb mai mult ca publicul general, persoanele care lucrează la televiziune probabil se plimbă și mai mult…
Împreună cu expresia ‘nostim dar trist în același timp’..M-am salutat la intrare cu domnul de la securitate..în orice caz, de ce am emoții și tremur intrând în televiziune?ㅜㅋ A fost o excursie plăcută~~~!

 photo 19_zps19ly3jc5.jpg 

Nota JYJ3: Junsu a realizat o transmisie Heyo! – care a fost difuzată la televiziunea MBC– ieri

Source: xiaxiaxia1215
Translations by: rilanna of JYJ3
Ro Trans: Lalla of JYJ Romania
Shared by: JYJ Romania via JYJ3 (EN)

Please keep all the credits intact and do not alter them. Daca preluati orice postare de pe blogul JYJ Romania, va rugam sa pastrati toate creditele intacte.

Leave a Reply

