[VIDEO + TRANS] 22.06.16 Kim Jaejoong, Tae Jin-Ah si Jo Eun Sae la concertul Diviziei 55 Infanterie/Kim Jaejoong, Tae Jin-Ah and Jo Eun Sae at 55th Infantry Div. Military Concert

[TRANS]

Tae Jin-Ah: In Divizia 55 Infanterie este un soldat foarte chipes pe care vreau sa-l prezint lui Jo Eun Sae. E chiar in spatele tau.

Kim Jaejoong: Dupa ce m-am schimbat in uniforma de lupta, am mers sa vorbesc cu comandantul si am primit un cadou care va fi oferit unui soldat. Voi da nunei Joe Eun Sae onoarea de a selecta soldatul norocos (care va primi o permisie de 3 nopti si 4 zile).

Jo Eun Sae: Am nevoie de 5 voluntari care sa vina pe scena si sa danseze pe piesa mea “Bibigo”. Il voi alege pe cel mai bun dansator si acela va primi cadoul.

-Dupa dans-

Kim Jaejoong: Si eu sunt soldat si va spun asta din perspectiva unui soldat. Sunt atat de jenat. Dar pentru o permisie de 3 nopti si 4 zile? Bineinteles (ca esti dispus sa faci lucruri stanjenitoare).

Jaejoong si Tae Jin-Ah au negociat daca permisia sa fie de 3 nopti si 4 zile sau 4 nopti si 5 zile. In final au convenit ca indiferent de durata permisiei, este un cadou bun.

Credit: taeho kim
Translated by: @crystalmoon64
Ro Trans: Ella of JYJ Romania
Shared by: JYJ Romania via JYJ3

Please keep all the credits intact and do not alter them. Daca preluati orice postare de pe blogul JYJ Romania, va rugam sa pastrati toate creditele intacte.

Leave a Reply

