[ALT TWITTER/OTHER TWITTER] 06.07.16 Un fan de reintalneste cu Junsu si danseaza impreuna OeO la arena Yokohama (ziua a 2-a)/ Fanboy reunites and dances OeO with Junsu at Yokohama Arena (Day 2)

Nota traducatoarei: KB este membru al grupului debutant numit Addiction. Anterior a dansat cu Junsu pe piesa Tarantallegra, in timpul Genie Time, la concertul de balade “XIA THE BEST BALLAD in Tokyo” (Ziua 2, ora 12PM)

 photo img_7186_zpseytjxrrb.jpg

[TRANS]

Cred ca nu voi mai avea parte de un asemenea miracol cat voi trai…Mi-a dat putere sa-mi incep activitatile si, la concertul lui Junsu san, pe care il respect, am facut jocul sumo cu picioarele si am dansat OeO impreuna 😳> cu siguranta asta m-a facut foarte fericit ~😭🌟

 photo img_7187_zpsaz9ij7sa.jpg
 photo img_7188_zpsyzjknlcc.jpg*
 photo img_7189_zpsnhabqn3s.jpg

[TRANS]

Faptul ca mereu ne face sa savuram un spectacol dincolo de asteptarile noastre, canta si danseaza, bineinteles ca asta e extraordinar, dar sentimentele puse in fiecare cantec sau faptul ca iubeste muzica din toata inima, trairile si dorinta de a le transmite fiecarui spectator care il priveste cu sinceritate~ am simtit asta din plin azi! Chiar imi doresc sa devin un artist precum Junsu
#XIA

*

 photo img_7190_zpse0bk28fm.jpg

[TRANS]

Nu, chiar e un miracol~
Am trait sentimente puternice si am simtit fiori…

Data viitoare, in calitate de artist
vreau sa lucrez cu toata sarguinta ca sa pot sta pe aceeasi scena cu Junsu!

Pana acum si de acum inainte, acesta este cel mai inalt obiectiv al meu ー☺️
#XIA #JUNSU

Source: @KB_ADDICTION
Translations by: xiahjunjjyu of XIAOVERFLOWER
Ro Trans: Ella of JYJ Romania
Shared by: JYJ Romania via JYJ3

Please keep all the credits intact and do not alter them. Daca preluati orice postare de pe blogul JYJ Romania, va rugam sa pastrati toate creditele intacte.

Leave a Reply

