[RO TRANS] 21.06.16 O fană povestește cum l-a văzut pe Jaejoong când încă nu era fană, în 2014^^/ A fan shares her muggle’s account about meeting Jaejoong back then in 2014^^

 photo 168_zpsnzmmv3jr.png 

Întâlnirea unei non fane cu Kim Jaejoong, dulcele JJ dăruiește o bomboană unei fane foarte vechi^^

 

 photo 169_zpsnwh7qiwd.jpg 

[RO TRANS]

Salut dragi vecini,
Am dat peste aceste poze când mi-am făcut curat prin telefonㅋㅋ
Dacă bine țin minte, era prin decembrie 2014.
Kim Jaejoong a fost la mine la lucru, pentru examenul medical.
Presupun că e nevoie de o verificare a sănătății înainte de înrolare..
Nu sunt din aceeași generație cu Kim Jaejoong
și eram extrem de non fan la acel moment.
Țin minte doar că eram foarte încântată că vedeam un star.
Purta o șapcă pe cap și pe față o mască neagră.
Era însoțit de managerul său, care e cam de aceeași vârstă cu el.
Am putut să-i văd doar ochii imenși dar era extrem de frumos și fermecătorㅎㄷㄷ
Toate colegele mele zâmbeau de parcă am fi câștigat la loto.
L-am rugat cu sfială…
A susținut un mini eveniment de acordat autografe, după examenul medical ㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ
Am primit autograful pe carcasa telefonului, iar colega mea l-a primit pe poșetă,
a spus că va păstra poșeta ca pe o comoară a familiei ㅋㅋㅋㅋㅋ
O altă colegă a urcat din întâmlare în același lift cu el
și i-a mărturisit cu timiditate că e fana lui de mult timp.
Apoi, el a scos o bomboană din buzunar și i-a dăruit-o cu sfială.
Ne-a mai vizitat o dată, într-o permisie, deoarece se înțelege bine cu directorul nostru.

 photo 170_zpsdofb7bt6.jpg 

Bomboana dăruită de Kim Jaejoong fanei a fost Plum Candy(bomboană de prune).

 photo 171_zps4o4pjsjj.jpg 

Source: KJJ DC Gall 1, 2
Translated by: @crystalmoon64
Ro Trans: Lalla of JYJ Romania
Shared by: JYJ Romania via JYJ3 (EN)

Please keep all the credits intact and do not alter them. Daca preluati orice postare de pe blogul JYJ Romania, va rugam sa pastrati toate creditele intacte.

Leave a Reply

