[RO TRANS] Declarația CJES cu privire la renunțarea la acuzațiile aduse împotriva lui Yuchun/CJES statement on dropping of accusations against Yoochun

 photo 154_zpsl7xdoasf.jpg 

[RO TRANS]

Bună ziua,

Suntem CJES Entertainment

De la prima știre apărută în data de 13 iunie și până azi, când s-a renunțat la acuzații, nu am primit nicio informație oficială din partea poliției și am aflat despre acuzații & retragea acestora prin intermediul presei.

Înțelegem că dragostea publicului este o parte a vieții unei celebrități, și, din acest motiv, am cooperat mereu cu presa, din moment ce [publicul] are dreptul de a cunoaște unele informații, protejând în același timp viețile personale [ale artiștilor noștri]. Multă lume a exploatat acest fapt, recurgând la acte malițioase, precum șantajul și speculațiile false, dar am considerat mereu că trebuie să stăruim în atitudinea noastră [deschisă față de presă].    

Însă, considerăm că investigația unei infracțiuni este diferită. Fără să confirme nimic în prealabil cu poliția, o insituție de presă a relatat despre acuzație, folosind numele adevărat al [artistului nostru] iar din acea zi a fost tratat ca un criminal. Presa a început un proces sub forma: ”acestea sunt faptele. Nu? Nu contează”  fără să relateze declarațiile oficiale ale poliției. Însă, din moment ce am fost acuzați, și am fost identificați drept „suspecți” în acest caz, am considerat că nu ne aflam (]n acel moment) în postura de a declara cât de nedreptățiți ne simțim. Am lansat în continuu declarații prin care am rugat lumea să țină cont de anunțurile poliției.

Acuzațiile au fost acum retrase și ne adresăm presei. Cel mai important lucru pentru noi a fost să urmărim anunțurile făcute de poliție și relatarea corectă a informațiilor, din moment ce acest incident putea să ruineze viața unei persoane. Când prima știre a apărut în data de 13 iunie, poliția încă nu începuse investigația iar acuzația nu era făcută publică. În ciuda acestui fapt, în decursul unei zile a apărut un număr foarte mare de știri conținând informații false, imaginea noastră fiind compromisă fără cale de întoarcere și am suferit o defăimare gravă. Prin urmare, considerăm că nu trebuie să ne îndreptăm împotriva acuzatorului ci împotriva știrilor false apărute.

Am declarat faptul că nu am primit nicio informare din partea poliției (ie: acuzația) și vom aștepta o declarație din partea poliției care să declare nevinovăția. De asemenea, vom coopera cu poliția dacă ni se solicită acest lucru.

Nu avem nicio intenție de a da publicității imaginile surprinse de camerele de luat vederi și vom lansa o altă declarație în momentul în care rezultatele investigației vor fi lansate.

Source: @ohmyjunsu
Ro Trans: Lalla of JYJ Romania
Shared by: JYJ Romania

Please keep all the credits intact and do not alter them. Daca preluati orice possitare de pe blogul JYJ Romania, va rugam sa pastrati toate creditele intacte.

Leave a Reply

