[STIRE/NEWS] 11.06.16 Kim Junsu vorbeste despre prabusirea pe scena a membrilor Leo si Ravi de la VIXX…”Am trait si eu o experienta aproape similara”/ Kim Junsu references to VIXX’s Leo & Ravi fainting..”I really felt having a similar experience”

Cantaretul Kim Junsu (XIA) si-a exprimat empatia fata de membrii trupei VIXX, Leo si Ravi, care s-au prabusit pe scena in timpul recentului lor concert in Mexic, din cauza dificultatii de a dansa la altitudini mari.

Kim Junsu a sustinut o conferinta de presa in dupa-amiaza zilei de 11 iunie, inaintrea concertului sau  ‘2016 XIA 5th ASIA TOUR CONCERT in SEOUL’, desfasurat la Olympic Park’s Gymnasium Arena in Bangi-dong, si a dezvaluit urmatoarele.

xia js junsu

Fiind intrebat despre ghinioanele care pot aparea in timpul unui turneu mondial, Kim Junsu a marturisit: “Nu am avut ghinioane” si “Cand sunt plecat peste hotare nu prea am ce sa fac in hoteluri, asa ca petrec mult timp in cada de baie. A devenit un obicei deja si se pare ca voi continua sa fac asta.”

De asemenea, a mai spus: “Am trecut printr-o experienta dificila o singura data. Cand am fost in Mexic, mi-a fost greu acolo din cauza ca locul este amplasat la o altitudine ridicata” si “Nu demult am vazut articole despre doi membri ai unui grup care s-au prabusit pe scena. Si eu am trait o experienta aproape similara si am fost pe punctul de a lesina cand am avut acel spectacol in Mexic. Stiu cat este de dificil pentru ca si mie  mi-a fost foarte greu sa dansez la altitudinea aceea atat de ridicata.”

Anterior, in luna mai, Leo si Ravi de la VIXX au acuzat simptome de ameteala, in timpul concertului din Mexic, si apoi s-au prabusit pe scena. [Nota JYJ Ro: Doar Ravi a lesinat pe scena, Leo a avut doar o stare de ameteala, dar amandoi au parasit concertul inainte de final]

Intre timp, Kim Junsu urmeaza sa prezinte un spectacol live unde va interpreta 17 piese, atat din cel mai recent album al sau “XIGNATURE”, lansat de curand, cat si din albumele sale anterioare. In mod special, veti putea vedea dansuri spectaculoase puse in scena de un grup de 20 de dansatori, dintre care 12 sunt coreeni, iar ceilalti sunt straini.

Kim Junsu va mai sustine un concert in Seul, in data de 12 iunie, iar apoi isi va continua turneul, desfasurand 15 spectacole in 8 orase, incluzand Nagoya, Kobe & Yokohama, Japonia si China, Tailanda etc.

Source: eNews24
Translated by: rilanna of JYJ3
Ro Trans: Ella of JYJ Romania
Shared by: JYJ Romania via JYJ3

Stiri cu subiect similar (in limba engleza):
[NEWS] JYJ’s Kim Junsu shows his concern for VIXX members who recently fainted during concert via Mwave
[NEWS] JYJ′s Kim Junsu Emphathizes with VIXX′s Leo and Ravi via Mwave

Please keep all the credits intact and do not alter them. Daca preluati orice postare de pe blogul JYJ Romania, va rugam sa pastrati toate creditele intacte.

Leave a Reply

