[STIRE/NEWS] 11.06.16 XIA Junsu vorbeste despre preferatul lui din “Show Me the Money 5″ & doreste sa devina mai apropiat de colegul sau de agentie, Ryu Jun Yeol/ XIA Junsu Talks About His Top Pick For “Show Me the Money 5″ & Wanting To Become Closer With Labelmate Ryu Jun Yeol

[STIRE] XIA (Junsu) isi numeste preferatul din“Show Me the Money 5″

 photo 201606111723411134_3.jpgoriginal_zpssofu2yxa.jpgCunoscut ca fiind un mare fan al muzicii hip-hop, XIA (Junsu) de la JYJ dezvaluie numele celui despre care crede ca va iesi invingator in competitia  “Show Me the Money 5.”

In 11 iunie, Junsu a sustinut o conferinta de presa pentru concertul sau de la Olympic Stadium, in Seoul, spectacolul facand parte din turneul sau asiatic desfasurat in 2016.

In timpul conferintei, el a dezvaluit: “In sezonul precedent al emisiunii ‘Show Me The Money’ am fost fascinat de BewhY. Am devenit obsedat de hip-hop. M-am gandit ca n-ar fi o exagerare sa spun ca el a fost unul din candidatii principali pentru locul 1 (in sezonul precedent).”

In prezent, BewhY este un concurent foarte iubit in “Show Me the Money 5,” el aparand putin si in sezonul trecut. Raperul a aparut ca si colaborator pe mini albumul lui Junsu, “Yesterday”, la piesa “Silk Road.”

Cantaretul a explicat: “La acea vreme am devenit fan datorita faptului ca rap-ul sau a fost exceptional. Cand am auzit ca va aparea si in acest sezon al emisiunii, mi-am anuntat toti apropiatii. Cred ca BewhY va castiga. In termeni de competente, el este cel mai bun. Il sustin in continuare, chiar si acum.”

Source: OSEN via Naver


[STIRE] Junsu din JYJ isi doreste sa devina mai apropiat de colegul sau de agentie, Ryu Jun Yeol

 photo AKR20160611046600005_02_i.jpgoriginal_zpszaxuoxih.jpg

Junsu din JYJ a vorbit despre cat este de apropiat de colegul sau de agentie, actorul Ryu Jun Yeol.

In timpul conferintei de presa pentru concertul sau “2016 XIA 5th Asia Tour Concert in Seoul XIGNATURE”, sustinuta in 11 iunie, Junsu l-a mentionat pe Ryu Jun Yeol, care este manageriat de aceeasi agentie ca si el, si anume C-Jes Entertainment.

A inceput prin a spune: “Am ajuns sa-l cunosc pe Ryu Jun Yeol ca urmare a faptului ca suntem colegi de agentie. Amandurora ne place fotbalul. Ceea ce ma dezamageste este faptul ca nu am avut ocazia sa ne intalnim si sa povestim. Ryu Jun Yeol a inceput filmarile pentru ‘Reply 1988‘ imediat dupa ce a venit la agentia noastra, si a fost foarte ocupat. Si eu am fost ocupat, astfel ca nu ne-am putut potrivi programul. Nu stiu daca va veni la concert, dar mi-a promovat albumul pe SNS.”

Junsu a continuat: “Am ras cand am vazut asta si i-am fost recunoscator. Am inteles ca este un tip foarte optimist si cred ca s-ar potrivi cu felul meu de a fi. Imi doresc sa beau o cafea cu el si sa stam la o poveste. I-am cumparat un frigider pentru kimchi, dar a spus ca inca nu l-a primit. Cred ca-mi va trimite o poza cand va intra in posesia lui.”

Source: Newsen via Nate

Credit: Soompi(1,2)
Ro Trans: Ella of JYJ Romania
Shared by: JYJ Romania via JYJ3

Please keep all the credits intact and do not alter them. Daca preluati orice postare de pe blogul JYJ Romania, va rugam sa pastrati toate creditele intacte.

Leave a Reply

