[INTERVIU / INTERVIEW] 03.06.16 Soompi Exclusive: XIA (Junsu de la JYJ) vorbeste despre stilul muzical al noului sau album / XIA (JYJ’s Junsu) Talks New Studio Album “Xignature” And Musical Style

 photo 03-0330_1.jpgoriginal_zpsuahxnk7g.jpg

XIA, Kim Junsu din JYJ, a revenit cu al patrulea album de studio,  – “Xignature” –  demonstrand cat de hotarat este sa produca muzica de inalta calitate, conform propriului sau stil. Albumul include 13 cantece, de la balade pana la piese dance, marturie a abilitatilor sale artistice extrem de variate.

Piesa titlu a celui de-al patrulea album este “Rock the World,” o piesa dance hip-hop compusa de Automatic, care a mai colaborat cu XIA pentru albumul “Incredible”. Pentru aceeasi piesa, XIA a colaborat si cu rapperul The Quiett. Cantecul reda energia vibranta a artistului pe scena, si, impreuna cu versurile scrise de XIA, exprima o atmosfera dinamica, prezentanta de XIA intr-un mod unic, inedit, asa cum numai el poate sa o faca.

A doua piesa de pe album, “Sweet Melody,” este cantata alaturi de cantareata Ben. XIA a scris, de asemenea, versurile acestei piese, descriind cum se simte cel care se afla in fata persoanei iubite: nervos, timid, dar dorind totusi sa-si marturiseasca dragostea.

Inainte de a da startul turneului sau din Asia, Soompi a reusit sa obtina un interviu cu XIA, in cadrul caruia acesta a vorbit despre noul sau album si despre preferintele sale muzicale.

Daca ar trebui sa alegi o piesa, care ar fi favorita ta de pe noul tau album solo, “Xignature”?

E greu sa aleg doar una, asa ca voi alege piesa titlu, “Rock the World”, respectiv a doua piesa de pe album, “Sweet Melody.”  In special  “Sweet Melody” are o calitate audio ridicata si se poate observa cat de bine se armonizeaza vocea mea si a lui Ben.

Poti canta la fel de bine balade si piese dance. Ai un gen muzical preferat?

De fapt, nu am o preferinta anume. Fiecare gen muzical are farmecul lui. Muzica dance ofera cea mai buna modalitate de a comunica cu fanii, prin intermediul spectacolului de pe scena. Dar, prin balade poti transmite emotii si sentimente.

Ai vrea sa incerci un gen muzical anume, cum ar fi Jazz sau Blues?

Desi nu se incadreaza in jazz-ul traditional, am doua balade cu accente jazz pe noul album. Mi-a facut mare placere sa le inregistrez, deoarece am avut ocazia sa cunosc farmecul si caracteristicile acestui gen. Nu am experimentat inca genul Blues, dar mi-ar placea sa o fac candva.

Care este cel mai bun mod de a te inveseli cand ai o zi proasta? 

Mancarea gustoasa! (rade) Cand am o zi proasta sau sunt deprimat, cel mai repede imi revin bucurandu-ma de felurile de mancare favorite. Este modul meu secret de a-mi recapata buna dispozitie.

Ce asteptari sa avem de la tine, in viitorul apropiat?

Dupa lansarea albumului, din data de 30 mai, am sustinut un showcase live, pentru a fi mai aproape de fani. Urmeaza un turneu de concerte in Asia, incepand cu 11 si 12 iunie, in Seul si continuand cu o serie de concerte in Nagoya, Kobe, Tokyo etc.

Ai un mesaj pentru fanii tai internationali?

Am revenit cu al patrulea album solo! Acesta include 13 piese din genuri muzicale diferite, pe care le ador. Sper ca si voua o sa va placa la fel de mult. Va multumesc tuturor pentru dragostea voastra si interesul acordat de fiecare data. Apreciez. Sper sa va revad curand, cu spectacole de calitate. Multumesc!

Al patrulea album de studio al lui XIA – “Xignature” – a fost lansat! XIA va demara cel de-al cincilea turneu asiatic, “2016 XIA 5th Asia Tour Concert”, incepand cu 11 iunie, pe stadionul Olimpic din Seul, urmand sa sustina concerte in mai multe orase din Asia..

Source: Soompi
Ro trans: Free of JYJ Romania
Shared by: JYJ Romania via JYJ3

Please keep all the credits intact and do not alter them. Daca preluati orice postare de pe blogul JYJ Romania, va rugam sa pastrati toate creditele intacte.

Leave a Reply

