[FACEBOOK] 12.06.16 JYJ Official Facebook Update: Mesajul lui Junsu pentru fani, dupa concert / Junsu’s video for fans after concert

조심히 들어가~~ 귀가길 LIVE💕

[TRANS]
Sa ajungeti acasa in siguranta~~ LIVE, pentru cei care se indreapta acum spre casa💕

*

*

Ro Trans:

Salutari tuturor!
Chiar acum, pe stadionul Olimpic din Seul, am incheiat al doilea concert din cadrul celui de-al cincilea turneu asiatic. La fel ca si pe cel de ieri, am reusit sa-l duc la final cu succes si pe acesta. Datorita voua, tuturor,  am reusit sa dau un start bun turneului. Mi-ati dat multa energie. Nu credeam ca voi putea duce totul la bun-sfarsit cu usurinta, dar, pastrand in gand ovatiile si incurajarile voastre, cred ca voi incheia cu succes si acest turneu.
Voua, tuturor celor care ati fost alaturi de mine, celor care mi-ati strigat numele pana la sfarsit, va promit ca va voi da mereu ocazia de a-mi asculta muzica si voi munci din greu.
Sincer, va multumesc foarte mult. Din suflet.
Va iubesc. Multumesc!
Sa ne revedem cu bine data viitoare!
Annyeong~

Source: JYJ Official FB
FB Translation by: rilanna of JYJ3
Ro trans: Free of JYJ Romania
Kor-Jap trans by: XIA Wonderland
Jap-Eng trans and subbed by:
xiah junjjyu
Shared by:
JYJ Romania via JYJ3

Please keep all the credits intact and do not alter them. Daca preluati orice postare de pe blogul JYJ Romania, va rugam sa pastrati toate creditele intacte.

Leave a Reply

