[ENG SUB + RO TRANS] 18.05.16 Interviul lui XIA Junsu înainte de transmisia Live ONE/XIA Junsu’s Live ONE interview before live broadcast

 

[RO TRANS]

Bună ziua, mă bucur să vă văd.
Eu sunt XIA care s-a întors cu al 4-lea album complet, ‘XIGNATURE’
Am vrut să fac semnul X, dar nu mi-a ieșit.
Azi, peste puțin timp, de la ora 11:30 p.m., va fi transmis în direct Live ONE prin aplicația Melon Aztalk.
Tocmai am ajuns aici pentru filmare.
Sper să am parte de interesul vostru.
Multă lume îmi scrie mesaje acum.
Nu pot auzi ce spun.
Ah, se aude foarte încet.
Dar acum?
Nici acum nu se aude.
Nu se aude? Trebuie să folosim un microfon?
Stați o clipă.
Stați a.. vă rog să așteptați puțin.
Mă auziți acum?
Probabil mă auziți.
Mă auziți, nu?
Acesta nu e mildang (T/N: nu mă joc cu voi). Cineva a spus că e un mildang.
Nu fac mildang în astfel de împrejurări.
Mă puteți auzi?
OK, mă auziți.
Îmi cer scuze.
Azi, da. Trebuie să spun tot din nou?
Azi multă lume comentează.
[T/N: citește mesajele primite]
Dar sunetul nu e ok. De ce e cu ecou? E cu ecou, acum e cu ecou.
Se aude.
Ecou.
E o încăpere pentru Karaoke?
Nu e o încăpere pentru Karaoke.
Deja numărul inimioarelor a depășit 2,300,000.
Vă mulțumesc foarte mult.
Încă mai sunt 45 de minute (T/N: până la transmisia live)
Vă mulțumesc foarte mult că sunteți aici.
Oh a depășit 2,900,000 de inimioare.
Una dintre piesele pe care le voi prezenta azi,
Pieasa lansată înaintea albumului este ‘..IS YOU’.
În primul rând, am primit această piesă de la cantautoarea Seonwoo Junga ssi.
Cântecul primit de la această artistă are influențe jazz.
Cei care mi-au ascultat albumele sau piesele cântate de XIA până acum,
Cred că vor înțelege că nu am mai cântat niciodată o astel de piesă.
Adică un cântec cu o astfel de tonalitate.
Așa că, vin din nou în fața voastră cu un gen nou,
Sau cu o piesă care încearcă să vă arate, printre altele, o diversitate în tonalitate.
Mai mult ca orice, versurile sunt foarte frumoase.
Se potrivesc perfect cu anotimpul acesta.
Așa a ajuns să fie piesa lansată înainte.
Cu adevărat, pentru albumul de această dată și pentru azi, sper că-mi veți fi alături.
Cu siguranță ne vedem azi de la ora 11:30 p.m., la Live ONE.
Vă mulțumesc că ați așteptat atât de mult pentru această transmisie live.
Ne vedem în curând, la transmisia în direct a Live One pe Melon Aztalk.
Anyeong~
Pa Pa~

Source: 1theK Facebook
Kor-Jap translation by: XIA Wonderland
Ro Trans: Lalla of JYJ Romania
Jap-Eng translation by & Video Credit: xiah junjjyu
Shared by: JYJ Romania via JYJ3 (EN)

Please keep all the credits intact and do not alter them. Daca preluati orice postare de pe blogul JYJ Romania, va rugam sa pastrati toate creditele intacte.

Leave a Reply

