[STIRE/NEWS] 19.04.16 Mesajul lui Kim Junsu pentru victimele cutremurului din Kumamoto: “Nu va pierdeti puterea si speranta”/JYJ Junsu, message to Kumamoto Earthquake victims, “do not lose strength and hope”

Kim Junsu de la JYJ a transmis un mesaj în limba japoneză celor care au suferit în urma cutremurului din Kumamoto, Japonia.

În data de 18 (aprilie), Junsu a transmis următorul mesaj, prin intermediul contului personal de Twitter: “M-a durut sufletul când am auzit de cutremurul care a avut loc în Kumamoto. Cred că persoanele care au suferit daune din cauza cutremurului nu trebuie să-și piardă puterea și speranța.”

 photo 26_zpsv912uz4x.jpg 

Apoi, a continuat: “Mă rog să nu existe daune și mai mari decât cele suferite până în acest moment și îmi doresc ca renovarea să aibă loc chiar și cu o zi mai repede. Sper de asemenea să devin sursa voastră de putere, pe lângă rugăciunile mele și încurajarea mea. Prin intermediul fanmeeting-ului Happiness to you(Fericire pentru voi) din 30/04 și 01/05 din Kobe și Tokyo, îmi doresc să devin o sursă de putere pentru cei care au suferit din cauza cutremurului, chiar dacă e foarte puțin.”

Văzând acest mesaj, internauții au reacționat astfel: ”sunt recunoscător/recunoscătoare pentru gândurile lui Junsu, mulțumesc”, ”îmi doresc ca rugăciunile să ajungă la cei din Kumamoto”, ”bunătatea lui Junsu mi-a dat tărie”, ”Și eu mă rog să nu existe alte daune pe lângă acestea” etc.

 photo 27_zps3lttyneb.jpg 

Junsu plănuiește să organizeze la HOTELUL TOSCANA evenimentul “Fericire pentru voi cu XIA JUNSU, FANMEETING JAPONEZ”, în data de 30 aprilie în Kobe și în data de 01 mai în Tokyo. S-a decis de asemenea ca un procent din câștiguri să fie donate victimelor (T/N: cutremurului din Kumamoto).

Sources: KpopStarz日本語版
Translated by: xiahjunjjyu of XIAOVERFLOWER
Ro Trans: Lalla of JYJ Romania
Shared by: JYJ Romania via XIAOVERFLOWER + JYJ3 (EN)

Please keep all the credits intact and do not alter them. Daca preluati orice postare de pe blogul JYJ Romania, va rugam sa pastrati toate creditele intacte.

Leave a Reply

