[RO TRANS] 05.04.16 Dramatica voce care a fermecat lumea – Interviu cu actorul de musical Kim Junsu / Dramatic voice that charmed the world; Singer, Musical actor Kim Junsu’s Interview!

Nota Translatorului in limba japoneza: Acesta este un interviu acordat pentru revista companiei de cosmetice Amore Pacific.
Nota lui xiahjunjjyu: Nu obisnuiesc sa traduc in engleza texte traduse in japoneza din coreeana, dar, de data aceasta am vrut sa va ofer traducerea acestui interviu. Multumiri celei care a realizat traducerea din coreeana in japoneza. Imi cer scuze pentru eventualele greseli. 

Dramatica voce care a fermecat lumea

Kim Junsu – cantaret si actor de musical

Kim Junsu a implinit 30 de ani anul acesta. A debutat ca membru al grupului K-Pop  ‘Dong Bang Shin Ki’ in 2003, pe care l-a parasit alaturi de alti doi membri, formand grupul ‘JYJ’. In prezent, are actor de musical si cantaret. Kim Junsu foloseste numele de scena “XIA” pentru proiectele sale muzicale solo. De la Xiah Junsu la Kim Junsu, apoi la XIA. De neoprit, depasindu-si mereu limitele, Kim Junsu a fermecat fanii din intreaga lume cu voca sa deosebita, bucurandu-se de aprecierea si laudele tuturor.

 photo 1601_02_01.jpgoriginal_zpsibirffyf.jpg

Cum iti petreci timpul in ultima perioada?

Am incheiat musicalul <Dracula> acum cateva zile, asa ca am luat o scurta pauza. Desi am jucat pentru a doua oara in aceasta productie, dupa editia din 2014, personajul Dracula este un rol complex, care iti solicita puterea de imaginatie. De asemenea, contele vampir iubeste cu intensitate o singura femeie, e o dragoste care dureaza mai multe sute de ani, astfel incat am depus multa energie ca sa pot exprima in mod convingator  aceasta pasiune. .

Recent ai finalizat si al patrulea turneu ‘Ballad & Musical’. Desi ai avut 3 concerte in timpul zilelor lucratoare, toate biletele au fost vandute in doar 5 minute. Cum a fost spectacolul?

Am fost acompaniat de o orchestra formata din 60 de persoane si de un cor de 30 de persoane, astfel incat sunetul a fost mai bogat si spectacolul grandios. Ma incarc de energie cand vad cum fanii umplu sala, astfel ca incerc sa le ofer tot ce am mai bun pe scena. Desi este iarna si e frig afara, in sala a fost o atmosfera incendiara datorita lor. Inseamna mult pentru mine.

Conceptul ‘Ballad & Musical Concert’ nu este unul comun, cum ti-a venit ideea?

Am vazut tot felul de spectacole, gale, recitaluri si m-am gandit la asta. Am vrut sa incerc ceva diferit de concertele obisnuite, unde promovez lansarea unui nou album. Mi-am dorit un spectacol in care doar muzica si vocea mea sa conteze.  Am avut un asemenea gand. Un concert alaturi de o trupa de instrumentisti sau chiar alaturi de o orchestra. Am visat la un cocnert in care sa conteze mai putin spectacolul si mai mult vocea si calitatea interpretarii. Nu cant doar piese interpretate la musicaluri in cadrul concertelor ‘Ballad & Musical’, ci si alte melodii care-mi plac, piese de pe coloana sonora a unor drame etc. Piese pe care nu am avut ocazia sa le cant inainte, la un concert obisnuit. Vreau sa fie un concert diferit de ceea ce am oferit inainte publicului.

 photo 1601_02_02.jpgoriginal_zpsm9x2yh7b.jpg

Kim Junsu a debutat in 2010 cu musicalul ‘Mozart!’, reusind cu succes transformarea intr-un actor de musical, dar si stabilirea unor noi recorduri in industrie. Toate reprezentatiile in care a aparut s-au desfasurat cu casa inchisa, la spectacole venind si fani de peste hotare, in special din Japonia, fascinati de calitatile vocale deosebite ale lui Junsu. Bucurandu-se de o asemenea popularitate, Kim Junsu a devenit ”singurul actor datorita caruia s-au vandut toate cele 3.000 de bilete, pentru fiecare reprezentatie” data la Centrul de Arte Sejong, cel mai mare teatru din tara. Apoi, Kim Junsu a jucat in productiile ‘Tears of Heaven’, ‘Elizabeth’, ‘December, the unfinished song’, ‘Dracula’, ‘Death note’ etc., stabilind mereu noi recorduri si consolidandu-si statutul de cel mai popular actor.

In fiecare dintre productiile in care ai jucat, ai interpretat personaje deosebite. Pe baza carui criteriu iti alegi musicalurile?

Desigur, iau in considerare intreg scenariul, dar cel mai mult conteaza muzica. In timp ce ascult piesele care vor fi incluse in musical, ma inchipui pe scena, cantand acele melodii. Indiferent despre ce productie ar fi vorba, chiar daca un singur cantec mi-a ajuns la inima, impresionandu-ma, imi spun: ”trebuie sa joc in acest musical”.

Te intereseaza musicalurile din afara tarii, te-ai gandit vreodata sa joci intr-o productie internationala?

Productiile internationale includ mult mai multe genuri si stiluri pe care cele autohtone nu le au, iar eu nu le-am experimentat. M-am gandit sa joc intr-un astfel de musical, daca voi avea ocazia. O astfel de oportunitate va sosi, daca imi voi construi cu sarguinta cariera, jucand in diferite musicaluri autohtone, nu-i asa?

In urma cu cateva zile, ‘Death note’ a fost distins cu premiul pentru popularitate, in cadrul Galei Premiilor ’11th Golden Ticket’.

Sunt onorat ca am primit atatea premii datorita musicalurilor. Pentru ca spectatorii sa fie satisfacuti de prestatiile mele, sunt hotarat sa muncesc cu constiinciozitate pentru a va arata o imagine a mea si mai buna.  Mai ales ca Premiul pentru Popularitate este o distinctie acordata in urma votului direct al fanilor. Pentru a va rasplati pentru iubirea pe care mi-o oferiti, voi pregati un spectacol de calitate.

Kim Junsu a parasit ‘Dong Bang Shin Ki’, care a fost un grup K-Pop format din 5 membri, incepand sa fie activ alaturi de doi colegi din fostul grup, Park Yoochun si Kim Jaejoong, formand, din 2010, grupul JYJ. In perioada urmatoare, JYJ a castigat tot mai multa popularitate, atat in Asia cat si la nivel global, grupul sustinand concerte in China Japonia si alte tari asiatice si devenind primul grup k-pop care concerteaza in Europa si America.

Anul trecut, JYJ s-a bucurat de multa dragoste din partea publicului, cu ocazia lansarii albumului si a mini-albumului. ecent, ai intalnit si tu 80.000 de fani, in cadrul turneului asiatic. Cum se manifesta fanii de peste hotare?

Cand merg in strainatate, fanii vin in numar mare la aeroport, sa ma intampine. Nu ne intalnim prea des, dar se pare ca ei sunt foarte deotati. La concertul din Taiwan, fanii au inteles ce spuneam, inainte sa explice translatorul. Am fost uimit. Pentru mine, au inceput sa invete limba coreeana. Desi a fost un concert in strainatate, fanii s-au purtat de parca as fi fost in propria tara. A fost un concert incantator, care mi-a dat multa energie.

Nu esti activ intr-o gama foarte variata de domenii, dar de bucuri de o popularitate uriasa. Care este secretul?

Cred ca este muzica. De la inceput, publicului i-a placut muzica mea. Acum, fanilor le place de mine in orice ipostaza apar pe scena.Cand vad cum vin fani de peste hotare ca sa ma vada, la reprezentatiile musical, imi spun de fiecare data ca trebuie sa-i rasplatesc oferindu-le cel mai bun spectacol.

Se pare ca exista o sectiune speciala la concertele lui Kim Junsu. Vorbeste-ne pe scurt despre aceasta, te rog.

Se numeste ‘Genie time’. Este o sectiune pe la jumatatea concertului, in cadrul careia indeplinesc 3 dorinte pentru public. La inceput mi se cerea sa cant o anumita piesa, sa dansez ceva, dar, dorintele fanilor evolueaza si sunt tot mai complexe. Acum, editeaza si mixeaza piese, ca pentru karaoke si le aduc pe un stick USB. Sau aduc partiturile cantecelor pe care vor sa le auda. Sunt atat de ingeniosi cand vine vorba de dorintele lor incat incep sa ma sperie (rade).

 photo 1601_02_03.jpgoriginal_zpsf6ec2wxc.jpg

Ce faci cand nu ai concerte sau alte activitati? Ai vreun hobby? Cum iti petreci timpul?

Cateodata joc fotbal,incercand astfel sa-mi imbnatatesc conditia fizica. Sunt si zile in care merg la fotbal imediat ce-mi termin programul. Cand am zile libere, merg in excursii cu prietenii mei sau merg la restaurant.

Pana la 30 de ani, ai avut activitati ca actor de musical si cantaret. Cum va arata cariera lui Kim Junsu de acum inainte? Ai un plan anume?

Mi-am spus deseori ca barbat devii abia dupa ce implinesti 30 de ani (rade). Vreau sa accept noi provocari. Daca voi avea ocazia, mi-ar placea sa joc si in filme sau seriale si imi doresc, in continuare, sa ma concentrez pe activitatile mele ca actor de musical si cantaret. Dar, de acum inainte va voi arata, treptat, noi calitati de-ale mele, pe care nu le-ati vazut la Junsu cel dinainte de a implini 30 de ani, prin urmare, va rog sa ramaneti la fel de entuziasti.

Au trecut 13 ani de la debut. De acum inainte, cum ai vrea sa isi aminteasca lumea de artistul Kim Junsu? Acesta a raspuns, fara sa ezite: “pentru a nu-mi bate joc de timp si a nu trada persoanele care ma apreciaza si vin la concertele mele, vreau sa fiu, in continuare, un cantaret si un actor care ofera cele mai bune spectacole” Ganditi-va doar la cata sensibilitate transmite tonul vocii lui junsu cand canta note delicate, vibrante si cata forta exprima vocea sa cand canta in tonalitati inalte, explozive. si va veti da seama cat efort depune pentru a-si multumi fanii, pe scena, prin muzica lui. Kim Junsu a adaugat ca si-ar dori sa fie apreciat ca “‘un vocalist care iubeste muzica’ si ‘un artist care traieste prin muzica’, asemenea cuvinte l-ar face fericit.” Kim Junsu este un artist care, in ciuda tuturor obstacolelor, doreste sa se lanseze mereu in noi aventuri, sa accepte noi provocari in cariera si sa-si transforme visele in realitate, pe scena.

 photo 1601_02_04.jpgoriginal_zpsinewtfhf.jpg

Trans:

Succes tuturor angajatilor de la Amore Pacific, care protejeaza frumusetea asiatica!
XIA

Source: ASIAN BEAUTY CREATOR
Kor-Jap Translations by: XIA Wonderland❤시아원더랜드
Jap-Eng translations by: xiahjunjjyu of XIAOVERFLOWER
Ro trans: Free of JYJ Romania
Shared by: JYJ Romania via XIAOVERFLOWER + JYJ3

Please keep all the credits intact and do not alter them. Daca preluati orice postare de pe blogul JYJ Romania, va rugam sa pastrati toate creditele intacte.

Leave a Reply

