[VIDEO + RO TRANS] 14.04.16 JYJ Facebook Update – Junsu vorbeste despre piesa How can I love you / Junsu: Thank you, How Can I Love You

ENG SUB

[TRANS]

Buna!

Imi pare bine sa va intalnesc.

Sunt XIA.
E asa de neasteptat..
Acesta e Facebook, da?
Facebook?
Va salut prin Facebook
Mi s-a spus ca e o transmisiune live.
Am fost surprins
sa vad cat de mult s-a dezvoltat lumea,
tinand cont ca sunt un analfabet in ce priveste tehnologia.
E de la sine inteles ca mi se pare fascinant sa poti face asa ceva prin Facebook.

In primul rand,
Va salut.
Ieri, la miezul noptii,
A fost lansata piesa de pe coloana sonora a dramei Descendants of the Sun
si va sunt foarte recunoscator pentru ca se afla pe prima pozitie in topuri.
Am auzit asemenea vesti bune
si cred ca asta s-a intamplat datorita voua, tuturor.
Desigur, si eu sunt un specttor fidel al Descendants of the Sun, imi place mult si
nu imi vine sa cred ca am ajuns la ultimul episod.
Sunt un spectator entuziasmat.

Cred ca piesa s-a bucurat de asemenea rezultate datorita popularitatii dramei Descendants of the Sun..
Se potriveste si cu atmosfera de primavara.
De aceea cred ca a si avut atata succes.
Cand plecati la munca, dar si cand va intoarceti acasa de la munca,
mi-ar placea sa o ascultati. Mereu. Va multumesc mult.
De asemenea, voi lansa un nou album in luna mai si ma concentrez asupra acestui lucru.
Vreau sa fie un album bun.

eh? ce ai spus? (se da mai incolo) Ok.

Ma doare bratul, serios.

In luna iunie voi lansa un nou album, va voi prezenta noi cantece.
Asteptati-le cu entuziasm.

Va multumesc din suflet!.
Ascultati multa muzica
Si astazi
Voi urmari, in direct, ultimul episod din Descendants of the Sun. Va rog sa urmariti si voi ultimul episod.
Bine, va multumesc.
Acesta a fost XIA.
La revedere~

Sources: JYJ Official Facebook | YT Video credit: YuchoShii
Kor to Jap translations by: XIA Wonderland❤시아원더랜드
Jap to Eng translations by: xiahjunjjyu of XIAOVERFLOWER
Jap-Eng translations & Vid credit by: xiah junjjyu
Ro trans: Free of JYJ Romania
Shared by: JYJ Romania via XIAOVERFLOWER + JYJ3

Please keep all the credits intact and do not alter them. Daca preluati orice postare de pe blogul JYJ Romania, va rugam sa pastrati toate creditele intacte.

Leave a Reply

