[TWITTER] 18.03.16 Kim Junsu Twitter Updates: Musicalul ‘Laundry’

 photo 160317kjs-1_zpsvyulufsr.png

[TRANS]
In sfarsit am vazut faimosul musical ‘Laundry’, in care joaca Kwang-ho hyung. Stiam doar ca persoanjul principal e mongol si ca exista o piesa intitulata ‘You Are So Pretty’. In musicalul ‘Laundry’, personajele nu sunt mai putin impresionante, dar cu totii sunt multumiti sa duca un trai obisnuit..

*

 photo 160317kjs-2_zpskmcdytvu.png

[TRANS]
Vietile lor sunt atat de obisnuite, cu micile si marile evenimente traite de fiecare … Si, apropo, nu a avut o latura prea pesimista. Mi sa parut incantator, vesel si natural sa-i vad grabindu-se sau fiind epuizati. Au exprimat intr-un mod special toate aceste aspecte obisnuite ale vietii.

*

 photo 160317kjs-3_zpsgxmhdkwh.png

[TRANS]
Mi-am adus aminte cum eram eu, in urma cu aproape 20 de ani.Chiar daca acum, din fericire, multe lucruri s-au schimbat in viata mea, ar fi trebuit sa fiu recunoscator si sa apreciez fiecare moment trait, pentru ca timpul e de nepretuit. Am fost stanjenit…Chiar si intr-o situatie nedreapta, totusi, e viata mea, e viata noastra, a oamenilor care o traim.

*

 photo 160317kjs-4_zps21frnojc.png

[TRANS]
Toti actorii au fost grozavi. E imposibil sa nu te cucereasca. Mi-au ramas in memorie aceste versuri:.
‘In timp ce-mi spal rufele
Sterg si trecutul, pata care e ziua de ieri,
Scutur de praf ziua de azi,
Voi netezi viitorul nesigur de maine,
Traiesc astazi pentru o zi frumoasa de maine’

*

 photo 160317kjs-5_zpsoawy7uld.png

[TRANS]
Ah, si, sincer, Kwang-ho hyung! Nu mai e nevoie sa spun ca e cel mai bun!!

Source: @1215thexiahtic
Translated by: rilanna of JYJ3
Ro trans: Free of JYJ Romania
Shared by: JYJ Romania via JYJ3

Please keep all the credits intact and do not alter them. Daca preluati orice postare de pe blogul JYJ Romania, va rugam sa pastrati toate creditele intacte.

Leave a Reply

