[RO TRANS] 16.03.16 Concertul XIA THE BEST BALLAD in JAPONIA 2916 – Nagoya (Ziua a doua / Day 2), Indeplinirea celor 3 dorinte / Genie time

 photo img_6359_zpsibek9k9q.jpg

[TRANS]

1.Sa cante:

Rainy night, Forever love, PROUD, 言葉にできない (nu pot exprima in cuvinte)

2.Sa danseze:

Mission, Mirotic, Rising sun, HUG

3.Intrebare & Raspuns

Q: Te speli pe dinti inainte de o scena de sarut dintr-un musical?

A: Ma spal pe dinti dupa ce mananc.

Daca am timp, merg in vestiar si fac gargara inaintea unei scene de sarut.

Q: Vrei sa mai joci Pocky cu Yoochun? (T/N: doua persoane rontaie simultan un biscuit lung, de la cele doua capete. Cine ajunge primul la jumatate castiga. Daca ajung in acelasi timp la jumatate, e egalitate – situatie asemanatoare, vizual, unui sarut)

A: Nu vreau sa joc cu Yoochun. Vreau sa joc Pocky cu Jaejoong. Nu am niciun interes sa mai joc cu o persoana cu care l-am jucat deja. Sunt un tip rau!

Q: Vei juca intr-un musical in Japonia?

A: Desi ar fi foarte dificil sa joc intr-o productie in limba japoneza, cred ca as reusi s-o fac, totusi, daca mi-as propune. Spun asta deoarece, pana acum, am facut multe lucruri despre care credeam ca nu le-as putea duce la capat.

Q: Culoarea ta preferata este?

A: In adolescenta imi placea rosu, pe la 20 de ani mi-a placut cel mai mult albastru. Imi plac acum si rosul, si albastrul, asadar culoarea mea preferata este combinatia dintre acestea: violet.

Q: Mancarea preferata?

A: Hitsumabushi! (T/N: țipar cu orez, un fel de mancare specific zonei Nagoya). Chiar imi place.

Q: Urmatoarea culoare in care o sa-ti vopsesti parul?

A: E secret.

Q: Animalul favorit?

A: Tigrul.

Q: Ce iti place mai mult, sa canti sau sa dansezi?

A: Tu imi placi.

Q: Cuvantul favorit in limba japoneza?

A: 幽体離脱 Yutairidatsu (trans: experienta extracorporala ) 

Source: @1215featxiahtic
Translated by: xiahjunjjyu of XIAOVERFLOWER
Ro trans: Free of JYJ Romania
Shared by: JYJ Romania via XIAOVERFLOWER + JYJ3

Please keep all the credits intact and do not alter them. Daca preluati orice postare de pe blogul JYJ Romania, va rugam sa pastrati toate creditele intacte.

Leave a Reply

