[ALT INSTAGRAM] 16.03.16 Kim Mooyoung Instagram Update: Fratele meu, Junsu / My dongsaeng, Junsu

[PHOTO] 음.. 이 사진보니까 갑자기 보고싶네..
어릴때 맨날 손잡고 다니고 갑자기 안보이기라도하면 우리준수 어디있어 우리준수.. 이러면 막 정신없이 찾아다니고 그랬었는데ㅎ 어릴때는 내가 챙겨주고 지켜주지않으면 안될것같은 동생이였는데..세월이지나며 서로할일을 하다보니 어느샌가부터 동생주위에는 더욱챙겨주는 사람들과 지켜주는사람들, 그리고 아껴주고 사랑해주는사람들이 많이생겨서 기쁘기도하고 대견하기도하고, 이제 내가 해줄수있는게 별로없고..
내가뭔가를해줘도 100을받고 1을 해준거같아 항상 마음에걸리고.. 받기만하다보니 고마우면서도
항상 미안하네… 참..멋진동생을 두었구려 무영군 하!하!하!

아오… 짜증나게 갑자기 왜 보고싶지… 사진 그만봐야지… ㅎㅎㅎ
#내동생김준수
instagram.com/p/BC_phIeRppR/

[TRANS]
Um.. Privind fotografia aceasta, mi s-a facut, dintr-odata, dor de el..
In copilarie, mergeam peste tot tinandu-l de mana. Daca se intampla sa-l scap din vedere, ma intrebam imediat unde e Junsu al meu. Junsu al meu.. Il cautam apoi, agitatㅎ In copilarie, ma simteam teribil daca nu-l puteam ingriji si proteja pe fratele meu mai mic, asa cum ar trebui.. Cu trecerea anilor, fiecare ne-am vazut de treburile noastre, iar acum sunt multe alte persoane alaturi de el,care se ocupa de el si il protejeaza. De asemenea, foarte multi oameni il pretuiesc si il iubesc pe Junsu, ceea ce ma face sa ma simt fericit si, totodata, mandru. Acum, nu mai pot face prea multe pentru el..
Chiar si atunci cand am ocazia sa fac eu ceva pentru el, pare atat de neinsemnat, ca si cum el m-ar ajuta cu 100 de treburi, iar eu pe el doar cu una. Deseori m-am simtit impovarat.. vazand ca mereu eu sunt cel care beneficiaza de favorurile lui. Iti sunt recunoscator pentru toate, Junsu!
Si imi pare rau… sincer…Cum de am un frate atat de minunat?
-Mr. Mooyoung Ha!Ha!Ha!

Ah-oh… Sunt asa de enervat, de ce mi s-a facut, dintr-odata, dor de el?… Nu o sa ma mai uit la aceasta fotografie… ㅎㅎㅎ
#fratele_meu_mai_mic_Kim_Junsu

 photo 12818916_2010742619150937_431293599_n_zpsgoi3lklo.jpg

Source: kimmooyoung
Translated by: rilanna of JYJ3
Ro trans: Free of JYJ Romania
Shared by: JYJ Romania via JYJ3

Please keep all the credits intact and do not alter them. Daca preluati orice postare de pe blogul JYJ Romania, va rugam sa pastrati toate creditele intacte.

Leave a Reply

