[RO TRANS] 25.06.15 Recenzia evenimentului – Prima difuzare in Japonia a serialului “The Girl Who Sees Smell”! [Fan meeting-ul Park Yuchun “The Girl Who Sees Smell” in Japonia]/Event Report – “The Girl Who Sees Smell” First Broadcast in Japan! 「Park Yuchun “The Girl Who Sees Smell” Fan Meeting in Japan」

Locatia a fost invaluita in intuneric, iar cand pe ecran a aparut Park Yuchun indreptandu-se din culise spre sala, voltajul fanilor a atins cote maxime, totul culminand cu ovatii in picioare, deja tensiunea fiind foarte ridicata! Apoi, Yuchun a facut un tur al salii cu scena mobila, dand mana cu fanii din apropierea scenei, iar cand a ajuns in sfarsit pe scena principala, fanii ovationau puternic. Yuchun este extrem de popular gratie dramelor [SungKyunKwan Scandal] [I Miss You] etc. Inainte de prima difuzare in Japonia, la KNTV, a serialului “The Girl Who Sees Smell”, in data de 23 iunie, a fost sustinut [Fan meeting-ul Park Yuchun “The Girl Who Sees Smell” in Japonia] la Arena Yokohama.

„A trecut ceva vreme”, ii intampina Yuchun pe fani, intr-o japoneza fluenta. MC-ul (T/N: Master of Ceremony – Prezentatorul evenimentului) Yumi l-a intrebat apoi: „Ce parere ai despre fanii japonezi?” si Yuchun a raspuns: „Cred ca sunt draguti. Si voi credeti asta, nu-i asa? Despre voi insiva, ca sunteti dragute… imi cer scuze”. Legat de activitatile sale recente, a spus: „ De cand am terminat filmarile pentru drama, nu fac nimic, doar ma joc… imi pare rau”. Yuchun a glumit putin, in acest mod.

Odata cu filmul [Haemoo] a venit si premiul pentru cel mai bun actor debutant la Premiile pentru Arta Baeksang. Cand a fost rugat sa-si descrie rolul, a spus: „Voi putea oare sa explic acest lucru cu japoneza mea?”, dar a acceptat provocarea cu curaj! „Un tanar in jurul varstei de 20 de ani, pe un vas, timid… nu prea. Dragoste la prima vedere… povestea unei astfel de vieti” si toata lumea, inclusiv el, a izbucnit in ras.

Uneori isi inchidea ochii atunci cand canta melodia cu ritm mediu “Walking in Spring with Her”, de parca incerca sa confirme fiecare nota muzicala. A urmat apoi momentul dedicat discutiilor si s-a asezat pe un scaun. Discutia a inceput cu el urmarind pe ecran imagini din drama “The Girl Who Sees Smell”. Serialul este o comedie cu suspans, care are in prim plan un ofiter de politie care si-a pierdut simturile si o fata care vede mirosul. Sunt de asemenea si multe scene comice in drama, in care il vedem pe Yuchun cu diferite expresii comice. „In loc sa ma simt jenat de expresiile nostime, sunt plin de incredere” a spus Yuchun, tuguindu-si apoi buzele ca o ratusca, strigand [Gaaaah~~] cu botul de ratusca(?). Dar s-a jenat imediat si a luat prosopul de jos ca sa-si stearga transpiratia. Intr-o fractiune de secunda, MC-ul Yumi a plonjat cu comentariul: „Transpiratia ta este frumoasa! Straluceste”, iar Yuchun s-a aparat: „Ce vrei sa spui? E din cauza luminii, stii?…” si s-a rusinat si mai tare, in timp ce continua sa-si stearga transpiratia.

La un moment dat si-a facut aparitia invitatul/a Haruna Ai! Imediat ce el/ea si-a facut aparitia, a incercat sa castige cateva puncte spunand: „Atat de frumos!! Ahhhh, saranhaeyo~” in timp ce Yuchun se uita la ea (el) insistent si contrariat. „Se uita la mine cu atata insistenta!! Oh dragule~~!” Haruna Ai a fost atat de emotionat/a cand toata lumea a inceput sa rada. Dupa ce au fost prezentate cateva momente cu scene dulci din drama [The Girl Who Sees Smell], Haruna Ai a spus “Mashissoyo! (delicios)” in loc de cuvantul corect “Moshissoyo! (frumos), iar Yuchun a zambit, desi parea putin incomodat. La intrebarea directa a lui Haruna Ai: „In ziua in care filmezi scene romantice, pornesti cu gandul [Azi imi voi da toata silinta!]? Yuchun a raspuns sincer: „Da, e adevarat, sunt plin de entuziasm in acele zile”. Fiind prins la mijloc, la propriu intre MC-ul Yumi si Haruna Ai, Yuchun s-a retras spunand „……Cei doi sunt incredibili”.

Pentru Yuchun, care a realizat multe scene comice in “The Girl Who Sees Smell”, duetul de comedianti Fall In Love au urcat pe scena spunand: „Am venit sa te invatam cateva glume japoneze!”. Cand cei doi au inceput sa adopte pozitia lor celebra, [Yes, Fall In Love!/Da, indragosteste-te!] spunand [trebuie sa va uitati unul la altul cu tristete], iar cineva trebuie sa decida CINE ar trebui sa faca pereche cu Yuchun, numele lui Haruna Ai a fost rostit cu agresivitate de catre Hajime si Barbie (cei doi comedianti). Asa ca, s-a decis ca fanii sa aleaga prin intermediul aplauzelor, iar in final, a fost ales/aleasa Haruna Ai! Desi rusinat de un/o Haruna Ai extaziat/a cand nu se oprea din a-i spune lui Yuchun „superb miros!”, a adoptat perfect pozitia, spunand intr-o voce joasa [Yes, Fall In Love!/Da, indragosteste-te!], iar fanii au aplaudat cu putere.

Apoi atmosfera s-a schimbat complet, iar Yuchun a aparut pe scena dupa ce s-a schimbat din costum intr-un tricou de vara si blugi. Dupa ce a cantat cu emotie piesa [SaiAi] a lui Fukuyama Masaharu, a aparut pe scena un tort pentru a serba cei 10 ani de la debut. Dupa ce a suflat in lumanari, fanii au tinut in maini flori de hartie de diferite culori, iar fanii care aveau locurile centrale au format un 10 imens. Apoi Arena a fost invaluita de voci care spuneau „Felicitari pentru aniversarea a 10 ani de la debut!”.  Cu aceasta surpriza si celebrare, Yuchun a fost extrem de emotionat. „Timpul trece atat de repede. Imi voi da silinta in activitatile mele si de acum inainte!”, a spus Yuchun zambind din suflet.

La fan meeting, din moment ce tema dramei este mirosul, a existat si un segment in care a fost preparat un tip de ceai care combina mirosul de trandafiri cu mirosul de musetel, ceaiurile preferate ale lui Yuchun. Cand camera de luat vederi a filmat de aproape momentul in care marul lui Adam al lui Yuchun urca si cobora, in timp ce acesta gusta ceaiul, Arena a fost cuprinsa de strigate de fericire.

Iar in timpul [segmentului dedicat reproducerii scenelor faimoase din drama], trei fane cu numele Suzuka au fost alese sa urce pe scena.

Yuchun trebuia sa reproduca scena in care personajul sau inlatura cortina si striga numele surorii sale, strigand pe scena „Suzuka”. Cele 3 Suzuka au mers foarte aproape de cortina, pentru a putea capta vocea lui Yuchun cu ursuletii de jucarie care inregistreaza voci. Cand Yuchun a vazut cat de serioase sunt cele trei, a exclamat involuntar, rezultand cateva NG-uri!

De asemenea, la reproducerea scenei in care salveaza eroina (interpretata de Shin Se Kyung) de la a fi lovita de o masina, Hajime si-a dat silinta sa faca o poza cu cei doi (Yuchun + fana norocoasa), dar era o fana atat de timida, incat isi ascundea mereu fata! Cand in cele din urma, poza a fost facuta cu succes, dupa cateva incercari, toata lumea era fericita pentru ea, aplaudand.

Ultimul segment a fost [Sa-l consultam pe Dr. Yuchun]. Se pare ca si Yuchun primeste des consultatii, dar a spus cu modestie: „doar ascult”. Insa, la intrebarea „cum sa-mi scot la iveala senzualitatea”, pusa atat de adolescente cat si de cele cu varsta in jurul a 30 de ani, a raspuns: „ar putea fi bine daca ai incepe sa faci yoga” dupa ce a stat putin pe ganduri. In plus, a sfatuit de asemenea: „cel mai important lucru e sa fii tu insati, fa yoga fiind tu insati”. Apropo, Yuchun se simte atras atunci „cand o femeie isi prinde parul”. Yuchun a spus de asemenea: „vei pierde din sex appeal daca esti mereu inconjurata de barbati, ce ar fi daca te-ai vedea mai mult cu fete?”

Cand a fost redat mesajul video al lui Junsu pentru Yuchun, fanii au ovationat cu bucurie. „(din armata) presupun ca nu au putut obtine mesajul lui Jaejoong” a spus Yuchun cu tirstete, probabil se simte singur.

Si Yuchun este programat sa se inroleze in data de 27 august. Cat despre activitatile lui pentru perioada urmatoare, a spus: „dupa programul din iulie… deja voi merge in armata. Junsu va merge si el in armata, iar reluarea activitatilor JYJ va avea loc peste 5 ani, cred”. Reaactia fanilor: “Eeeeeeehhhh” a rezonat in toata arena, apoi, „E chiar o perioada lunga, nu-i asa? Atunci voi avea 34 de ani. Inca voi incerca sa dansez cat pot de bine la 34 de ani!”, a spus Yuchun cu ochii in lacrimi, de parca incerca sa se incurajeze singur.

In cele din urma, a cantat [30], iar la encore a cantat OST-ul dramei SungKyunKwan Scandal [Found You], urcand tensiunea la cote maxime. Fanii s-au ridicat in picioare, tinand in maini baloanele colorate, dansand si cantand impreuna cu Yuchun, iar arena a devenit O SINGURA FIINTA. La ultima fraza a cantecului, Yuchun a cantat cu ochii inchisi. „Tuturor, ne vedem in curand! Pa!” a spus Yuchun cu un zambet voios si a parasit scena.

Source: Korepo Translated by: Jen_BabyLove of JYJ3 Ro Trans: Lalla of JYJ Romania Shared by: JYJ3 + JYJ Romania

Please keep all the credits intact and do not alter them. Daca preluati orice postare de pe blogul JYJ Romania, va rugam sa pastrati toate creditele intacte.