[RO TRANS] 31.03.15 Scrisoare de la Kim Jae-joong: “Dragi fani, ramaneti cu bine si aveti grija de voi” #WaitingForJaejoong/ Letter From Kim Jae-joong: “Fans, Stay Well” #WaitingForJaejoong

 photo 65.jpgoriginal_zpsxgjnx0fs.jpgEvitand atentia excesiva venita din partea fanilor si a presei, Kim Jae-joong din JYJ s-a inrolat in liniste, in 31 martie.

Si-a sustinut ultimele concerte la sala Hwajung a Universitatii Coreea, in 28 si 29 martie, petrecand momente minunate alaturi de fanii sai, inainte de plecarea in armata. A spus ca a muncit ca un maniac inainte de inrolare si si-a etalat expresivitatea, umorul si calitatile vocale, dominand sala de concerte cu prezenta sa. Totusi, spre finalul spectacolului, si-a exprimat gandurile sincere in fata fanilor.

Iata ce le-a spus Kim Jae-joong fanilor sai.

Dragilor. Tuturor celor care iubesc JYJ. 

– M-am ingrasat cu 4kg. Uitati-va la obrajii mei plinuti. Mananc bine in ultima vreme. E o zicala veche ce spune ca daca mananci bine, arati bine chiar daca apoi mori. Haha!

– Ma simt grozav cand va vad pe toti strigandu-mi numele cu putere. Asta ma face sa cred ca sunt un cantaret de succes.

 photo 85.jpgoriginal_zpst7mqrud9.jpg– Plec in armata acum. Desi e o inrolare tarzie, mi-am petrecut perioada de la 20 la 30 de ani alaturi de voi si ne-am facut amintiri de neuitat. Datorita acelei perioade petrecute impreuna, pot fi acum aici cu voi. Daca mergeam in armata cand aveam 20 si ceva de ani, asteptarea voastra ar fi fost mai lunga. Si stiti ca ne-a fost restrictionata aparitia la tv.

– E putin trist. Sunt atat de bine acum. Pot aparea la TV si, incet incet, putem incepe sa aparem in emisiuni. Situatia noastra se imbunatateste. Totusi, eu trebuie sa va parasesc acum. Ei bine, oricum era timpul sa iau o pauza.

– Iubirea noastra a devenit mai profunda si inimile noastre s-au intarit. Am crezut ca nu voi plange niciodata, dar am izbucnit in lacrimi la concertul meu din Japonia. Inima mea nu vrea sa ma asculte. Azi, nu voi plange. Daca plang, s-ar putea distruge toata rezistenta pe care am cladit-o impreuna. Am dus o lupta de proportii, nu-i asa?  

– Oare sunt norocos? Am un prieten care e instructor intr-o baza de pregatire militara. Imi spune: “recrutul Kim Jaejoong”. Mi-a zis ca indiferent cat de scurt ma tund eu inainte sa plec, ma vor tunde si mai scurt dupa ce ma voi inrola. M-a tachinat sa nu-mi tund parul (inainte de-a intra in baza de pregatire). 

– Se spune ca daca petrecem momente frumoase impreuna, atunci despartirea e si mai amara. Daca n-am fi trait vremuri frumoase, voi ati fi putut spune: “Ok, poti sa pleci. Noi vom deveni fani ai altor idoli.”

 photo 74.jpgoriginal_zpsqvdh3a7b.jpg– Dar fiti sinceri, nu exista un alt idol ca JYJ. Majoritatea idolilor sunt implicati in scandaluri amoroase sau legate de casatorie atunci cand ajung la varsta de 30 de ani. Se ingrasa si isi tund parul fara pic de stil. Dar noi nu suntem ca ei. Noi avem mare grija de imaginea noastra…iar eu ma ingras doar cand mananc prea mult. Haha!

– Dati-mi voie sa ma fac bine inteles. S-ar putea sa aud critici din partea celorlalti, dar nu-mi pasa ce spun ei cata vreme stiu ca voi veti fi fericiti auzind aceste lucruri. Dupa ce ma inrolez, va fi lansat al doilea album solo al meu. Am pregatit multe lucruri si aproape nici nu va veti da seama ca eu lipsesc. V-am spus, am baut (alcool) si am inregistrat cantece in fiecare zi. Dar au iesit bine. Ha…ar trebui sa fiu lesinat deja…dar omul e o fiinta uimitoare.

– Inca un lucru. In perioada cat voi fi in armata, va voi vizita prin intermediul concertelor. Credeti ca e imposibil? Voi face asta. Deja sunteti curiosi. Am pregatit multe lucruri. A fost greu. Va veni vremea cand ma veti vedea. Stiti, timpul trece repede. 

Dar cand voi fi departe, timpul imi va parea lung. Aveti grija de voi.

De la: Kim Jae-joong

[YANG, JA YOUNG / yang@wikikpop.com ]

Source:  WiKi K-POP
Ro Trans: Ella of JYJ Romania
Shared by: JYJ3 + JYJ Romania

Please keep all the credits intact and do not alter them. Daca preluati orice postare de pe blogul JYJ Romania, va rugam sa pastrati toate creditele intacte.

Leave a Reply

