[STIRE/NEWS] 24.07.13 SM Entertainment si KFPCAI, prinse in flagrant pentru interzicerea activitatilor trupei JYJ/ SM Entertainment and the KFPCAI caught red-handed in prohibiting JYJ’s activities

Pe 24 Iulie, Comisia pentru Libera Concurenta ( Fair Trade Commission – FTC) a dezvaluit faptul ca a adresat un ordin prin care le cere celor de la SM Entertainment si Coalitiei pentru Cultura Pop si Industria Artelor (Pop Culture and Arts Industry Coalition – KFPCAI) , care au obstructionat activitatile de difuzare ale JYJ, sa puna capat interventiilor obstructionale la adresa JYJ.

FTC a descoperit faptul ca SM si KFPCAI au actionat impreuna pentru a solicita celor din industria de divertisment sa interzica aparitia JYJ in programele TV, intervenind chiar si in distributia albumelor acestora, dupa ce JYJ, care au fost activi ca membri ai TVXQ, au format o noua trupa in Octombrie 2010.

** KFPCAI si SM au colaborat in Noiembrie 2010, ca sa trimita documente prin care cereau ca trupei JYJ sa-i fie interzisa aparitia in transmisiunile publice si implicandu-se si in distributia muzicala. Incluzand compania de distributie Warner Music Korea, au fost trimise documente catre 9 statii de radio si televiziune, 11 distribuitori muzicali si 5 companii care ofera servicii muzicale online, insumand un total de 26 de companii.**

In documente era declarat faptul ca JYJ “au semnat cu o alta companie (i.e: avand un dublu contract)” , plus alte speculatii neconfirmate pe care le-a retransmis SM, in mod unilateral.  SM, in mod unilateral, a avertizat in acele documente ca aparitia trupei JYJ in programele lor, precum si ajutorul acordat in distributia albumelor lor, poate avea consecinte legale. 

JYJ au vandut 300.000 de exemplare din primul lor album si au obtinut un mare succes, dar dupa ce KFPCAI a trimis documentele mentionate mai sus, JYJ s-au confruntat cu obstacole imense in a se promova ca si cantareti pe plan intern, deoarece n-au putut aparea in programele muzicale si de divertisment si au fost exclusi din clasamentele programelor muzicale.

Descoperind ca SM si KFPCAI  au obstructionat activitatile trupei JYJ, FTC au declarat ca cei mentionati au incalcat legislatia liberei concurente si le-au ordonat sa puna capat acestor actiuni.

De asemenea, KFPCAI a fost obligata sa retransmita acest ordin atat celor 26 de companii asupra carora a fost exercitata presiunea de a-i interzice pe JYJ , cat si celor 12 societati care sunt cuprinse in KFPCAI .

In Iulie 2009, cei trei membri ai JYJ, care erau activi ca membri ai TVXQ, au cerut anularea contractului pe care-l aveau cu SM Entertainment, declarand ca acesta este inechitabil si incepand astfel o lunga batalie in justitie.

Dupa numeroase proceduri judiciare, procesul s-a incheiat printr-un acord comun al ambelor parti, in Noiembrie 2012.

Un reprezentant de la FTC a declarat, “ Acordurile nedrepte intre companiile de divertisment si actiunile inechitabile ale acestora  s-au dovedit a fi o problema sociala, dar in ciuda opiniilor personale ale artistilor si cererilor publicului, societatile de divertisment au adoptat o atitudine dictatoriala in ce priveste sistemul de management.” si ” Anticipam ca aceasta intamplare  va servi ca un avertisment pentru practici neloiale similare care ar putea aparea in viitor.”

Source: Nate
Translated by: @ohmyjunsu
Proofread by: @jaetaku
Ro Trans: Ella of JYJ Romania
Shared by: JYJ3 (ENG) + JYJ Romania

________________________________________________________________________________________________________________________

[STIRE] 24.07.13 Comisia pentru Libera Concurenta emite o sanctiune impotriva SM Entertainment si KFPCAI pentru ca au intervenit in activitatile trupei JYJ

20130405000041_0

Dupa cum cei mai multi fani kpop stiu deja de ceva vreme, JYJ nu au fost in masura sa se promoveze liber in Coreea din cauza problemelor din trecut legate de SM Entertainment. Companiile de difuziune radio-tv si distribuitorii muzicali n-au oferit niciodata o explicatie completa in care sa spuna din ce cauza se intampla asta, dar fanii au suspectat tot timpul faptul ca SM Entertainment aplica o presiune nevazuta, din spatele usilor.

FTC a urmarit situatia si , in cele din urma, a confirmat faptul ca partile responsabile pentru lipsa aparitiilor trupei JYJ la radio si tv, sunt SM Entertainment si ’Korean Federation of Pop Culture and Art Industry (KFPCAI)’.

In urma confirmarii rolului avut de cele  doua companii in blocarea activitatilor trupei JYJ, FTC a emis o sanctiune ,azi (24 Iulie) , ordonandu-i atat companiei SM Entertainment cat si KFPCAI sa inceteze a mai interveni in activitatile trupei (JYJ).

Potrivit FTC, SM si KFPCAI au emis o declaratie prin care cereau companiilor din industria de divertisment sa restrictioneze activitatile si aparitiile celor de la JYJ in timpul lansarii primului album al trupei, in 2010.

Un reprezentant al FTC a comentat, ” In ciuda faptului ca albumul JYJ a avut vanzari mari, activitatile lor ca si cantareti au fost restrictionate in Coreea si au fost obligati sa se promoveze apeland la alte arii unde influenta SM a fost mai mica, ca de exemplu drame, musicaluri si reclame publicitare.”

SM i-a cerut chiar si companiei Warner Music, cei care se ocupau cu distribuirea primului album JYJ in 2010, sa stopeze distributia albumului.

De asemenea, KFPCAI i-a ajutat pe cei de la SM, emitand declaratii catre Warner Music Korea, precum si catre 3 companii de televiziune majore si 6 statii muzicale si cu transmisiune prin cablu, 11 distribuitori muzicali si 5 site-uri care ofera servicii muzicale online, cerandu-le sa restrictioneze aparitiile radio si televizate ale trupei JYJ , precum si distributia albumelor.

In aceste declaratii, KFPCAI au prezentat situatia doar din punctul de vedere al SM-ului ( au inclus doar versiunea SM-ului) si au avertizat statiile de emisie si site-urile cu profil muzical ca, daca nu vor restrictiona activitatile JYJ, vor fi implicate in problemele juridice ale trupei JYJ si chiar vor contribui la regresul valului Hallyu si a culturii pop.

FTC a comentat, ” SM, una din cele mai mari 3 agentii si KFPCAI, care e compusa din diverse organizatii implicate in industria divertismentului, au aplicat o presiune incredibila asupra companiilor si, ca rezultat, JYJ au trecut prin experientele de a le fi anulate aparitiile in programele muzicale si de divertisment, schimbari survenite in clasamentele muzicale si anularea  documentarelor sau a proiectiilor in cinematografe . “

FTC a constatat ca SM si KFPCAI au incalcat mai multe reglmentari si a ordonat aplicarea unei sanctiuni precum si masuri corective astfel incat activitatile trupei JYJ sa nu mai fie restrictionate datorita problemei juridice avute in trecut cu SM Entertainment.

Ca parte a masurilor corective, KFPCAI va trebui sa emita o declaratie catre cele 12 organizatii si companii care intra in componenta coalitiei, precum si catre cele 26 de companii, incluzand aici statiile de emisie radio-tv si site-urile de distribuitie muzicala, prin care sa le aduca la cunostinta sanctiunea ce a fost emisa de catre FTC.

Un reprezentatnt al FTC a declarat, ” Acesta este exemplul unei situatii in care interzicem agentiilor de mari dimensiuni sa-si foloseasca influenta pentru a pune presiune si a interveni in activitatile de promovare ale celebritatilor cu care se afla in conflict.”

Odata cu aplicarea acestei sanctiuni, speram ca, in curand, ii vom vedea pe JYJ promovandu-se liber in diverse emisiuni muzicale si de divertisment !

Source: Chosun via Nate, EBN via Nate
Credit: Allkpop
Ro Trans: Ella of JYJ Romania
Shared by: JYJ3 (ENG) + JYJ Romania

__________________________________________________________________________________________________________

[STIRE] 24.07.13 Comisia pentru Libera Concurenta transmite companiei SM Ent ordinul de a nu mai interveni in activitatile de promovare ale trupei JYJ

Comisia pentru Libera Concurenta (FTC) a ordonat companiei SM Entertainment sa renunte la presiunea exercitata vis-a-vis de JYJ.

Pe 24 Iulie, FTC a declarat, ” Le-am spus celor de la SM Entertainment si Coalitiei pentru Cultura Pop si Industria Artelor sa inceteze in a mai interveni in afacerile altora si le-am ordonat sa transmita aceasta notificare si celorlalte institutii implicate, cum ar fi companiile de radio si televiziune.”

Potrivit unei anchete facute de catre FTC, SM si Coalitia pentru Cultura Pop si Industria Artelor, au trimis o notificare oficiala in Octombrie 2010, dupa ce membrii JYJ au parasit TVXQ(DBSK)  , catre 26 de companii  radio si tv, cerandu-le sa se abtina de la a-i invita pe JYJ in programele lor sau de la a le distribui muzica.

FTC a decis ca, luand in considerare influenta celor de la SM si a Coalitiei pentru Cultura Pop si Industria Artelor, aceasta notificare ar fi pus presiune pe cei carora le-a fost transmisa si astfel, au intervenit in activitatile de promovare ale trupei JYJ, in calitate de cantareti.

Referitor la acest subiect, agential trupei JYJ, C-JeS Entertainment a declarat: ” Multumim FTC pentru decizia luata. Aceasta lupta a inceput in 2009 si de atunci incoace ne-am simtit ca si cum am calatori printr-un desert fara sfarsit, dar anuntul de azi ne da senzatia ca lucrurile se vor imbunatati si am simtit ca suntem sprijiniti.”

“Speram ca aceasta notificare ne va ajuta sa ne promovam in mod echitabil in fata publicului si, de semenea, va deschide noi usi pentru juniorii nostri.”

Pe de alta parte, SM Entertainment a spus, referitor la aceasta decizie, ” Ne pare rau ca a fost luata o astfel de decizie, noi n-am intervenit niciodata [in activitatile de promovare ale trupei JYJ]. SM are in vedere sa ia masuri legale cu privire la aceasta decizie.”

Park Yoo Chun, Kim Junsu si Kim Jae Joong au parasit SM si fosta lor trupa TVXQ in urma intentarii unui proces impotriva agentiei.  Cei trei activeaza ca JYJ.

Source: Mwave

Ro Trans: Ella of JYJ Romania
Shared by: JYJ3 (eng) + JYJ Romania

One thought on “[STIRE/NEWS] 24.07.13 SM Entertainment si KFPCAI, prinse in flagrant pentru interzicerea activitatilor trupei JYJ/ SM Entertainment and the KFPCAI caught red-handed in prohibiting JYJ’s activities

  1. Pingback: [RECENZIE/REVIEW] 13.10.14 Strategia SM de extindere dincolo de granitele tarii a esuat/ SM’s foreign localization strategy has failed | JYJ Romania

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s